تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
پایان نامه ارشد تحقیق در ارتباطات بررسی میزان توجه دانشجویان نسبت به تبليغات بازرگانی پخش شده از شبکه پنج سیما


این فایل در قالب ورد و قابل ویرایش در 126 صفحه می باشد.  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (MA) گرایش: تحقیق در ارتباطات مقدمه رسانه ­های جمعی به شکل­ها و چهره های متفاوتی با گروههای مختلف اجتماعی، قومی، شغلی و سنی ارتباط برقرار می­کنند و به ایفای نقش های متفاوتی در سطح جوامع می­پردازند. با گسترده­تر شدن رسانه­ها دامنه­ی وظایف آنها نیز گسترش یافته است. در هر دوره­ای متناسب با فعالیت و وسایل ارتباط جمعی برای آنها نقش­هایی را قائل بوده­اند فرضا" هارولد لاسول سه نقش خبری، همبستگی اجتماعی و انتقال میراث فرهنگی را برای رسانه­ها در نظر می­گیرد. کمی بعد چارلز رایت نقش سرگرمی را نیز به آن اضافه می­

ادامه مطلب  
طراحی پورتال مدیریت تبليغات

پورتال مدیریت تبليغات 169 صفحه بصورت وردچکیدهاینترنت همراه با رشد روزافزون خود، كاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه‌ای قدرتمند در اختیار صنعت تبليغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی‌ها و مزیتهای فراوانی كه اینترنت در مقایسه با رسانه‌های سنتی دارد، تبليغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است.پورتال ایستگاه وسایر وب سایت­های تبليغاتی گام کوچکی است که در این زمینه برداشته شده است. در این پروژه  خواهیم كوشید تا به ماهیت تبليغات و بازاریابی اینترنتی و همچنین کارکردهای مهم وب سایت تبليغاتی ایستگاه و سایر جنبه های نرم افزاری موضوع بپردازیم.در فصل اول به معرفی سایت ایستگاه و تعریف تبليغات اینترنتی می­پردازیم، در فصل دو به معرفی نیازهای نرم افزاری و نرم افزارهای وابسته می پردازیم، در

ادامه مطلب  
جنبه های اخلاقی موثر بر تبليغات در شهر کرمانشاه


پایان نامه کارشناسی ارشد   با فرمت    Doc       صفحات      83فصل اولکلیات               مقدمه:كی از حوزه‌های اخلاق كاربردی، اخلاق تبليغات است و برحسب گونه‌های مختلف تبليغات مانند تجاری، سیاسی و دینی مباحث اخلاقی خاصی به میان می‌آید. تبلیغ دین در اثربخشی، كارایی و نیز سازگاری درونی محتاج اخلاق دینی تبلیغ است. راغب اصفهانی درباره معنای لغوی تبلیغ می‌گوید: «بلوغ و ابلاغ یعنی رسیدن به انتهای مقصد اعم از آنكه مقصد، مكان باشد یا زمان یا امری معین». درخصوص معنای اصطلاحی تبلیغ نیز تعریفهای مختلفی ذكر شده است ولی آنچه می‌تواند برآیند مشتركات انبوه

ادامه مطلب  
دانلود پروژه هنر تحقیقی پیرامون ‌استندهای گرافیكی


هنر گرافیك همچون پوسته‌ای است كه هسته حیاتی و فرهنگ ملی را به صورت زیبایی ارائه می‌نماید. هسته یا محتوای هنرگرافیك بر پایه فرهنگ ملی قراردارد.   در این رساله سعی بر آن شده كه از بحث وسیع و گسترده گرافیك ، كه یكی از شاخه‌های این رشته ، استندهای تبليغاتی است ، تعریف مختصری بیان شده است.   قابل ذكر است كه برای ایجاد ارتباط بین اجتماع و دادن اطلاعات به افراد احتیاج به تبليغات قابل ذكر است كه برای ایجاد ارتباط بین اجتماع و دادن اطلاعات به افراد احتیاج به تبليغات داریم. تبليغات جنبه‌های گوناگونی دارد. تبليغات عمومی و تبليغات بازرگانی ، كه در همه این موارد گرافیك محیطی نقش بسیار فراوانی را در جامعه امروزی ایفاء می‌كند كه خود نیز تقسیم‌بندی و انواع مختلفی را دارا می‌باشد.   گرا

ادامه مطلب  
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبليغات اینترنتی


مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبليغات اینترنتی64 صفحههمراه با منابع2-1- بازاریابی... 92-1-1- بازاریابی و تبليغات... 92-1-2- ارتباطات بازاریابی و جایگاه تبليغات... 122-2- تبليغات... 132-2-1- اهمیت تبليغات... 132-2-2- تاریخچه شکل گیری تبليغات... 152-2-2-1- تاریخچه شکل گیری تبليغات در ایران.. 172-2-3- برنامه تبليغاتی... 182-2-3-1- اهداف تبلیغ.. 182-2-3-2- بودجه‎بندی تبلیغ.. 192-2-3-3- پیام تبلیغ.. 202-2-3-4- انتخاب رسانه. 212-2-3-5- ارزیابی تبلیغ.. 222-2-4- رسانه‎های (ابزار) تبليغاتی... 222-2-4-1- تلویزیون.. 222-2-4-2- رادیو. 232-2-4-3- تبليغات چاپی... 242-2-4-4- روزنامه. 242-2-4-5- مجله. 252-2-4-6- بروشور. 262-2-4-7- پوستر. 262-2-4-8- تبليغات محیطی... 262-2-4-8-1- تبليغات فضای باز. 262-2-4-8-2- تبليغات در محل خری

ادامه مطلب  
گزارش کارورزی با موضوع روابط عمومی در شركت سهامی بیمه ایران


69 صفحه word | فونت Tahoma سایز 12 | قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر | قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از فایل1 ـ 4 ـ تفاوت‌ بین‌ روابط عمومی‌ و تبليغات‌یكی‌ از موضوعات‌ مهم‌ برای‌ كسانی‌ كه‌ به‌ كار روابط عمومی‌ اشتغال‌ دارند، تفكیك‌ بین‌ تبليغات‌ وروابط عمومی‌ است‌. اگر اینان‌ بدون‌ ملحوظ داشتن‌ وجوه‌ افتراق‌ تبليغات‌ با روابط عمومی‌ به‌فعالیت‌های‌ خود رنگ‌ تبليغات‌ بدهند، به‌ سمت‌ فعالیتهایی‌ گرایش‌ خواهند یافت‌ كه‌ تفاوت‌ اساسی‌ باماهیت‌ فعالیتهای‌ روابط عمومی‌ دارد. باید توجه‌ داشت‌ كه&zwn

ادامه مطلب  
تبليغات در سازمان


       تحقیق در مورد تبليغات در سازمانفهرست مطالبتبليغات چیست؟     تبليغات از کجا آمده است؟     روش هاى عمومى در تبليغات           چگونه یک آگهی خوب بسازیم           ساختار تبليغات در ایران      مكث و مسیر در تبليغات       شش مرحله برای گسترش روابط عمومی          آلودگی بصری بخاطر تبليغاتتبليغات و جنگ     تحقیقات زمینه‌ی تبليغات است            *بی‌قانونی در آشفته‌ بازار تبليغات* تاكید برخی از

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد نقش تبليغات در بازاریابی


       تحقیق در مورد نقش تبليغات در بازاریابی تعداد صفحات : 51 صفحه فرمت : word ( قابل ویرایش ) برای خرید و دانلود به انتهای متن مراجعه کنید.قسمتی از متن:فهرست مطالب:درک درست تبليغاتتکنیکهای اجرایی تبلیغموزیکالارایه تاییدیهداستان گوییمستندات علمیتبلیغ دوتکهشایستگی فنینمای نزدیکرتوسکوپمقایسهحل مشکلفرد سخنگوسبک زندگیانیمیشن (نقاشی متحرک)سریال (مجموعه تبلیغ)خیال پردازیروش‌های ‌تبلیغبروشورتبليغات ‌پستیپیام ‌از ‌طریق ‌ایمیلمجلاتخبرنامهروزنامه‌های ‌کاملاً ‌محلیپوسترها ‌و ‌تابلوهای ‌اعلاناتتبليغات ‌رادیوییبازاریابی ‌از ‌راه ‌دورتبليغات ‌تلویزیونیصفحات ‌وبراهنمای ‌تلفن ‌مشاغلفعالیت ‌تبل

ادامه مطلب  
جدیدترین طرح توجیهی تآسیس شرکت تبليغات


 دانلود جدیدترین طرح توجیهی تآسیس شرکت تبليغات      این طرح توجیهی در زمینه تآسیس شرکت تبليغات، می باشد که بر اساس آخرین و جدیدترین تغییرات توسط کارشناسان متخصص در حوزه تآسیس شرکت تبليغات،نگارش و جمع آوری شده است.لذا مطالعه این فایل برای افرادی که می خواهند در زمینه تآسیس شرکت تبليغات،فعالیت داشته باشند بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. این طرح کارآفرینی شامل موارد زیر می باشد :طرح توجیهی تآسیس شرکت تبليغاتفهرست مطالبجداول و محاسبات مربوطهموضوع و معرفی طرحهزینه تجهیزاتظرفیتسرمایه گذاری كلدوره بازگشت سرمایهاشتغال زاییفضای مورد نیازتعداد افراد و هزینه نیروی انسانیاستانداردهای مربوطه طرحسهم آورده متقاضیسهم تسهیلاتبازارهای داخلی و خارجیتوجیه فنی و اقتصادی طرحعرضه کنندگان و ... موارد کاربرد ای

ادامه مطلب  
بررسی تاثیر تبليغات بر فروش شركتهای صنایع غذایی مشهد


فرمت فایل: word(قابل ویرایش)تعداد صفحات29  مسئله ی تحقیق :با توجه به اهمیت موضوع تبليغات و اثر آن بر میزان فروش آوری شركت ها در گذشته و حال تصمیم گرفتیم به بررسی اثرات هزینه ی تبليغات بر فروش شركتها بپردازیم .پیشینه ی تحقیق :انسان امروز زیر بمباران شدیدی از تبليغات زندگی میكند .تاریخ تبليغات را درجهان به سه دوره تقسیم كرده اند .1- دوران ماقبل بازاریابی و مبادله ی كالا با كالا كه در اواخر این دوران صنعت چاپ پا به عرصه ی وجود گذاشت .2- دوران ارتباطات انبوه از 1700 تا دهه ی اول قرن 20 كه تبليغات شدت بالایی گرفت .3- دوران پژوهش تبليغات به عنوان یك نیروی اجتماعی و اقتصادی مهم تلقی می گردد .پیشینه ی تبليغات در ایران را در عهد ناصر الدین شاه قاجار میدانیم . اولین شركت تبليغاتی در ایران در سال 1316 به نام كانون آگ

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi